Hoe een ledenpas bijdraagt aan een sterke merkidentiteit
Een bedrijf of organisatie wil herkenbaar zijn voor klanten en leden. Een sterke merkidentiteit helpt daarbij.
Jaarlijks organiseert de 11 Luchtmobiele Brigade het evenement Falcon Leap. Hierbij springen parachutisten uit verschillende landen uit het vliegtuig om zo de luchtlandingen van Operatie Market Garden te herdenken.
De geschiedenis gaat terug naar september 1944. In de Tweede Wereldoorlog was Operatie Market Garden een offensief van de geallieerden. Deze aanval wordt gezien als dé grootse militaire operatie op Nederlands grondgebied tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Voor dit event hebben wij een operationeel pakket geleverd met gepersonaliseerde passen. Het pakket omvatte passen met software, vijftien laptops en bijbehorende handscanners. Op deze manier konden medewerkers in de cabines negenhonderd deelnemende parachutisten op locatie aanmelden.
Voor de aanmelding hebben wij de software LP-online ingezet. Met deze software kun je toegang controleren door bezoekers te registreren. Dat betekent dat je tijdens de operatie kunt checken of alle parachutisten weer veilig zijn geland.
LP-online geeft weer welke bezoekers aangemeld zijn en stelt vast wat de tijd van bezoek was. Verder kun je de aanwezigheidsduur vastleggen en wie die de aanmelding heeft gedaan. Al met al geeft dit dus een compleet overzicht van gegevens.
Hierboven is een voorbeeld van de pas te zien. Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Ontdek onze verschillende ledenpassen of neem contact op. Kortom, wij denken graag met je mee net zoals deze case van Defensie.
Van het evenement is een film gemaakt, leuk om te zien: Operatie Market Garden 2021.
Deel dit bericht
Bekijk ook:
Een bedrijf of organisatie wil herkenbaar zijn voor klanten en leden. Een sterke merkidentiteit helpt daarbij.
Vormgeven aan een Duurzame Toekomst: Ledenpas.nl omarmt het WasteBase.eu Project! Geweldig nieuws! Leuk om te melden dat we actief deelnemen aan het WasteBase.eu-project, een baanbrekend
Iedere stichting of vereniging wil betrokken leden, maar hoe krijg je die en hoe blijven deze leden betrokken? Uit onderzoek* blijkt het merendeel van de